CMX500 Rebel

Vyjadrite svoju individualitu

Trojštvrťový pohľad spredu na model CMX500 Rebel v meste


Váš stroj vás vyjadruje. Je taký, ako vy. Prepojenie s motocyklom. Preto sme zostrojili model CMX500 Rebel. Spája surový, oldschoolový charakter s moderným dizajnom. Jeho nízko položený oceľový rúrkový rám obopína dvojvalcový motor prekypujúci charakterom a krútiacim momentom, pričom je jeho výkon obmedzený na úroveň, ktorá umožňuje použitie držiteľom vodičského oprávnenia skupiny A2. V najnovšej verzii sme predstavili niekoľko vylepšení. Iná poloha riadidiel umožňuje zaujať lepšiu polohu a sedadlo je pohodlnejšie. Výrazný predný blatník je teraz vyrobený z lakovanej ocele. A pre ľudí, ktorí chcú čo navyše zdôrazniť svoju individualitu, sme pripravili prispôsobenú mestskú verziu CMX500 Rebel S.

Pohľad zboku na model CMX500 Rebel pred kaviarňou.
Honda CMX500 Rebel s jazdcom pri jazde po ceste.

Vlastný štýl do ulíc

Jednoduché. Surové. Dve slová, ktoré definujú štýl Rebel.

Nízka a štíhla silueta bobbera na hrubých pneumatikách, zakončená ostro sklonenou palivovou nádržou s objemom 11,2 litra, dáva jazdcovi pocit, že takmer splynul zo strojom. Motocykel je navrhnutý tak, aby vyzeral dobre aj s jazdcom, nielen na parkovisku. Každá krivka minimalistickej formy zdôrazňuje nekonvenčnú individualitu. Oceľový rám je typickým dizajnovým kúskom. Rovnako ako štyri LED žiarovky, okrúhly svetlomet a malé smerovky. Čerešnička na torte? Výfukový systém 2-1 možno opísať jedným slovom – „brokovnica“. A jeho pulzujúca nota rozprúdi dušu tak, ako by mala.

CMX500 Rebel pre dvoch jazdcov

Jazdecké sebavedomie

Ideálne pre držiteľov licencie A2. A ak budeme úprimní, ktokoľvek iný, kto hľadá čisté potešenie z dvoch kolies...

 

Srdcom každého motocykla je jeho motor a model CMX500 Rebel má výborný motor. Dvojvalcový, kvapalinou chladený radový dvojvalec, ktorý ponúka krútiaci moment spolu s hladkou odozvou plynu, s asistenčnou/antihoppingovou spojkou pre ľahší pocit v meste a ľahké radenie. Nízko posadený rám vám umožní bez námahy manévrovať s motorkou rýchlosťou chôdze a nízko umiestnené sedadlo (iba 690 mm) vám umožní zaujať pevný postoj na zemi. Vzájomné polohovanie riadidiel, sedadla a opierok nôh bolo prepracované tak, aby jazdec zaujal prirodzene vzpriamenú polohu. Vďaka tomu má pocit dokonalej kontroly nad strojom.

Európske špecifikácie a farebné možnosti

Dobre sa porozhliadnite a vyberte si tú svoju.

Potiahnutím otočiť Potiahnutím otočiť

Vyhlásenie – Obrázky uvedené na stránke znázorňujú modely s objemom 500 cm3 a 300 cm3 s technickými parametrami pre trhy mimo Európy. V Európe je k dispozícii iba verzia s objemom 500 cm3 so sedadlom pre spolujazdca a zákonom vyžadovanými bezpečnostnými prvkami. Obrázky sú tiež zmesou aktuálnych a minulých modelov.